Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(226)The Turtles- Happy Together

Imagine me and you, I do

僕と君のことを考えてごらん 僕は考える
I think about you day and night, it's only right

昼も夜も君のことを考える 愛する女の子を考え
To think about the girl you love and hold her tight

(心の中で)抱きしめるのはどう見ても正しいことさ
So happy together

一緒になれたら幸せ

If I should call you up, invest a dime

もし電話すべきなら10セント使うよ
And you say you belong to me and ease my mind

君が僕のものだと言い、それで僕の心は安らぐ
Imagine how the world could be, so very fine

世界がどんなに素晴らしくなりうるか想像してごらんよ
So happy together

一緒になれたら幸せだ

I can't see me lovin' nobody but you

君以外を愛する自分が想像できないよ
For all my life

僕の人生ずっと
When you're with me, baby the skies'll be blue

君が僕と一緒にいてくれるなら、空は青いだろう
For all my life

僕の人生ずっと

Me and you and you and me

僕と君と君と僕
No matter how they toss the dice, it had to be

サイコロがどう転がろうが
The only one for me is you, and you for me

僕にとってのオンリーワンは君で 君は僕にとってのオンリーワンさ
So happy together
一緒になれたら幸せだ
I can't see me lovin' nobody but you

君以外を愛する自分が想像できないよ
For all my life

僕の人生ずっと
When you're with me, baby the skies'll be blue

君が僕と一緒にいてくれるなら、空は青いだろう
For all my life

僕の人生ずっと

Me and you and you and me

僕と君と君と僕
No matter how they toss the dice, it had to be

サイコロがどう転がろうが、そうなる運命だったんだ
The only one for me is you, and you for me

僕にとってのオンリーワンは君で 君は僕にとってのオンリーワンさ
So happy together

一緒になれたら幸せだ

Ba-ba-ba-ba ba-ba-ba-ba ba-ba-ba ba-ba-ba-ba
Ba-ba-ba-ba ba-ba-ba-ba ba-ba-ba ba-ba-ba-ba

Me and you and you and me

僕と君と君と僕
No matter how they toss the dice, it had to be

サイコロがどう転がろうが、そうなる運命だったんだ
The only one for me is you, and you for me

僕にとってのオンリーワンは君で 君は僕にとってのオンリーワンさ
So happy together
一緒になれたら幸せだ
So happy together

一緒になれたら幸せだ
How is the weather

天気はどう?
So happy together

一緒になれたら幸せだ

We're happy together

僕らは一緒に幸せだ
So happy together

一緒になれたら幸せだ
Happy together

一緒になれたら幸せ
So happy together

一緒になれたら幸せ
So happy together (ba-ba-ba-ba ba-ba-ba-ba)

一緒になれたら幸せ