Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(45) The Who- My Generation

People try to put us d-down (talkin' 'bout my generation)

みんな俺らをけなそうとするんだ (俺の世代の話)
Just because we get around (talkin' 'bout my generation)

俺らが動き回ってるってだけで  (俺の世代の話)
Things they do look awful c-c-cold (talkin' 'bout my generation)

彼らがやる事はひどく冷たく思えるよ (俺の世代の話)
I hope I die before I get old (talkin' 'bout my generation)

歳をとる前に死にたいぜ  (俺の世代の話)

 

This is my generation

これが俺の世代
This is my generation, baby

これが俺の世代

Why don't you all f-fade away (talkin' 'bout my generation)

お前ら全員消え失せてくれないか (俺の世代の話)
Don't try to dig what we all s-s-s-say (talkin' 'bout my generation)

俺らの言うことを理解しようとするなよ  (俺の世代の話)
I'm not trying to 'cause a big s-s-sensation (talkin' 'bout my generation)

大きく物議を醸そうとしてるわけじゃない (俺の世代の話)
I'm just talkin' 'bout my g-g-g-generation (talkin' 'bout my generation)
俺はただ俺の世代について話してるだけ (俺の世代の話)

 

 

My generation

俺の世代
This is my generation, baby

これが俺の世代

 

Why don't you all f-fade away (talkin' 'bout my generation)

お前ら全員消え失せてくれないか (俺の世代の話)
And don't try to d-dig what we all s-s-say (talkin' 'bout my generation)

そんで俺らの言うことを理解しようとするなよ (俺の世代の話)
I'm not trying to 'cause a b-big s-s-sensation (talkin' 'bout my generation)

大きく物議を醸そうとしてるわけじゃない (俺の世代の話)
I'm just talkin' 'bout my g-g-generation (talkin' 'bout my generation)

俺はただ俺の世代について話してるだけ (俺の世代の話)

 

This is my generation

これが俺の世代
This is my generation, baby

これが俺の世代
My my my generation

俺の 俺の 俺の世代

 

People try to put us d-down (talkin' 'bout my generation)

みんな俺たちをけなそうとするんだ (俺の世代の話)
Just because we g-g-get around (talkin' 'bout my generation)

俺らが動き回ってるってだけで (俺の世代の話)
Things they do look awful c-c-cold (talkin' 'bout my generation)

彼らがやることはひどく冷たく思えるよ (俺の世代の話)
Yeah, I hope I die before I get old (talkin' 'bout my generation)

ああ、 歳をとる前に死にたいぜ (俺の世代の話)

 

This is my generation

これが俺の世代
This is my generation, baby

これが俺の世代
My my my generation

俺の 俺の 俺の世代

 

(Talkin' 'bout my generation)
(Talkin' 'bout my generation)
(Talkin' 'bout my generation)
(Talkin' 'bout my generation)
(Talkin' 'bout my generation) this is my generation
(Talkin' 'bout my generation) this is my generation
(Talkin' 'bout my generation) this is my generation
(Talkin' 'bout my generation) this is my generation
(Talkin' 'bout my generation) this is my generation
(Talkin' 'bout my generation) this is my generation
(Talkin' 'bout my generation) this is my generation