Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(69) The Beach Boys- Surfer Girl

Little surfer, little one

可愛いサーファー 可愛いやつが
Made my heart come all undone

僕の心をほどけさせた
Do you love me, do you surfer girl

僕を愛しているかい、サーファー・ガール
Surfer girl, my little surfer girl

サーファー・ガール サーファー・ガール

I have watched you on the shore

君を岸辺で見てた
Standing by the ocean's roar

波の唸る音のそばに立っているのを
Do you love me, do you surfer girl

僕を愛しているかい サーファー・ガール
Surfer girl, surfer girl

サーファー・ガール サーファー・ガール

We could ride the surf together

僕らはうち寄せる波に共に乗れるだろう
While our love would grow

僕らの愛が育つその間に
In my woody I would take you, everywhere I go

僕のウッディで君を連れていくだろう 行く所どこへでも

So I say from me to you

だから僕から君に言うと
I will make your dreams come true

僕は君の夢を叶えさせるよ
Do you love me, do you surfer girl

僕を愛しているかい サーファー・ガール

Surfer girl, my little surfer girl

サーファー・ガール 僕の可愛いサーファー・ガール
Little one

可愛いやつ
Girl, surfer girl, my little surfer girl

ガール サーファー・ガール 僕の可愛いサーファー・ガール
Little one

可愛いやつ
Girl, surfergirl, my little surfer girl

ガール  サーファー・ガール 僕の可愛いサーファー・ガール
Little one

可愛いやつ
Girl surfer, girl, my little surfer girl

ガール サーファー・ガール 僕の可愛いサーファー・ガール