Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(82) The Who- The Kids Are Alright

 I don't mind other guys dancing with my girl

他の連中が俺の彼女と踊っても気にしない
That's fine, I know them all pretty well

それでいいよ 彼らをよく知ってる
But I know sometimes I must get out in the light

でも時々光の中へ出ていかなきゃいけないって知ってる
Better leave her behind with the kids, they're alright

彼女はあのガキたちのところに置いていったほうがいい 彼らは大丈夫
The kids are alright

あのガキたちは大丈夫

Sometimes, I feel I gotta get away

時々、出ていかなきゃいけない気がする
Bells chime, I know I gotta get away

鐘が鳴る 俺は出て行かなきゃいけないことを知ってる
And I know if I don't, I'll go out of my mind

そしてもしそうしなかったら気が狂ってしまうことも知ってる
Better leave her behind with the kids, they're alright

彼女はあのガキたちのところに置いていったほうがいい 彼らは大丈夫
The kids are alright

あのガキたちは大丈夫

I know if I go things would be a lot better for her

もし俺が去れば、物事は彼女にとってかなり良くなるだろうって知ってる
I had things planned, but her folks wouldn't let her

計画した物事があった でも彼女の家族が彼女を離さなかった

I don't mind other guys dancing with my girl

他の連中が俺の彼女と踊っても気にしない
That's fine, I know them all pretty well

それでいいよ 俺は彼らをよく知ってる
But I know sometimes I must get out in the light

でも時々光の中へ出ていかなきゃいけないって知ってる
Better leave her behind with the kids, they're alright

彼女はあのガキたちのところに置いていった方がいい 彼らは大丈夫
The kids are alright

あのガキたちは大丈夫

Sometimes, I feel I gotta get away

時々、出て行かなきゃいけない気がする
Bells chime, I know I gotta get away

鐘が鳴る 俺は出て行かなきゃいけないことを知ってる
And I know if I don't, I'll go out of my mind

そしてもしそうしなかったら気が狂ってしまうことも知ってる
Better leave her behind with the kids, they're alright

彼女はあのガキたちのところに置いていった方がいい
The kids are alright, the kids are alright, the kids are alright

あのガキたちは大丈夫 あのガキたちは大丈夫 あのガキたちは大丈夫