Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(171)The Rolling Stones- You Gotta Move

You gotta move

動かなきゃいけない
You gotta move

動かなきゃいけない
You gotta move, child

動かなきゃいけない
You gotta move

動かなきゃいけない
Oh, when the Lord get ready

主の準備ができたら
You gotta move

動かなきゃいけない

You may be high

高いかも
You may be low

低いかも
You may be rich, child

裕福かも
You may be poor

貧しいかも
But when the Lord get ready

だけど主の準備ができたら
You gotta move

動かなきゃいけない

You see that woman who walks the street

通りを歩く女を見る

You see that police upon his beat

巡回中の警察を見る
But then the Lord get ready

だけど主の準備ができて
You gotta move

動かなきゃいけない

You gotta move

動かなきゃいけない