Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(174)Led Zeppelin- Custard Pie

Drop down, baby, let your daddy see

ボタボタ落ちる ベイビー お父さんに見せてごらん
Drop down, my lady just dream of me

ボタボタ落ちる なあ君 俺のことを夢に見なよ
Well, my mama allow me to fool around all night long

俺のいい女は一晩中遊びまわっても許してくれる
Well, I may look like I'm crazy, I sure know right from wrong

俺は狂ってるように見えても、善悪は分かる
See me comin', throw your man out the door

俺が来るのを見たら、お前は男を外に追い出す
Ain't no stranger, done been this way before

俺は初めての人じゃない 前もこんなことがあったよ
See me comin', mama, throw your man out the door

俺が来るのを見たらお前は男を外に追い出す
I ain't no stranger, I been this way before

俺は初めての人じゃない 前もこんなことがあったよ

Put on your night shirt and your morning gown

夜のシャツと朝のガウンを着なよ

You know by night I'm gonna shake 'em down

夜までには揺すり落とすよ
Put on your night shirt mama, and your morning gown

夜のシャツと朝のガウンを着なよ
Well, you know by night I'm gonna shake 'em down

夜までには揺すり落とすよ

Your custard pie, yeah, sweet and nice

君のカスタードパイ 甘くておいしいよ
When you cut it, mama, save me a slice

それを切るとき一切れ取っておいてくれ
Your custard pie, I declare, it's sweet and nice

君のカスタードパイ 甘くておいしいよ
I like your custard pie

君のカスタードパイが好きだ
When you cut it mama, mama please save me a slice 

それを切るとき 一切れ取っておいてくれ

oh



(I chew on a piece of your custard pie)
(君のカスタードパイをかじる)
Drop down, drop down, drop down
(I chew on a piece of your custard pie)

ボタボタ落ちる ボタボタ落ちる ボタボタ落ちる

(君のカスタードパイをかじる)