Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(271)Nirvana- Rape Me

Rape me, rape me my friend

レイプしてくれ レイプしてくれ 友よ
Rape me, rape me again

レイプしてくれ またレイプしてくれ
I'm not the only one, ah-ah

俺は唯一無二じゃない
I'm not the only one, ah-ah

俺は唯一無二じゃない
I'm not the only one, ah-ah

俺は唯一無二じゃない
I'm not the only one

俺は唯一無二じゃない

Hate me

俺を嫌ってくれ
Do it and do it again

何度も何度もやれ
Waste me

俺をぶちのめしてくれ
Rape me, my friend

レイプしてくれ 友よ
I'm not the only one, ah-ah

俺は唯一無二じゃない
I'm not the only one, ah-ah

俺は唯一無二じゃない
I'm not the only one, ah-ah

俺は唯一無二じゃない
I'm not the only one

俺は唯一無二じゃない

My favorite inside source

俺のお気に入りの、内部にある情報源
I'll kiss your open sores

お前の開いた傷口にキスするぜ
Appreciate your concern

配慮に感謝する
You're gonna stink and burn

お前は悪臭を放ち燃えるだろう

Rape me, rape me my friend

レイプしてくれ レイプしてくれ 友よ
Rape me, rape me again 

レイプしてくれ またレイプしてくれ
I'm not the only one, ah-ah

俺は唯一無二じゃない
I'm not the only one, ah-ah

俺は唯一無二じゃない
I'm not the only one, ah-ah

俺は唯一無二じゃない
I'm not the only one

俺は唯一無二じゃない

Rape me (rape me)

レイプしてくれ
Rape me (rape me)

レイプしてくれ
Rape me (rape me)

レイプしてくれ
Rape me (rape me)

レイプしてくれ
Rape me (rape me)

レイプしてくれ
Rape me (rape me)

レイプしてくれ
Rape me (rape me)

レイプしてくれ
Rape me (rape me)

レイプしてくれ
Rape me

レイプしてくれ