Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(42) The Who- The Good's Gone

I know when I've had enough

どんな時うんざりするか知ってるんだ
When I think your love is rough
君の愛が粗末だって感じる時だよ

The good's gone

いいものは無くなった
The good's gone

いいものは無くなった
The good's gone

いいものは無くなった
The good's gone

いいものは無くなった
The good's gone out of our love

僕らの愛からいいものは無くなった
I know it's wrong

間違ってるって知ってるよ
We should enjoy it, but

僕らは楽しむべきなんだ でも
The good's gone

いいものは無くなった
The good's gone
いいものは無くなった

 

Once we used to get along

かつて僕らはうまくやっていた
Now, each time we kiss, it's wrong
今じゃキスするたびによくないんだ

 

The good's gone

いいものは無くなった
The good's gone

いいものは無くなった
The good's gone

いいものは無くなった
The good's gone

いいものは無くなった
The good's gone out of our love

僕らの愛からいいものは無くなった
I know it's wrong

間違ってるって知ってるよ
We should enjoy it, but

僕らは楽しむべきなんだ でも
The good's gone

いいものは無くなった
The good's gone
いいものは無くなった



Now it ain't no fun

今じゃ全く楽しくない
And the good's gone now

そしていいものは無くなった
We used to love as one

かつて僕らは一つになって愛し合っていた
But we have forgotten now

でも僕らは今じゃそれを忘れてしまった

I know when I've had enough

どんな時うんざりするか知ってるんだ
When I think your love is rough
君の愛が粗末だって感じる時だよ

 

The good's gone

いいものは無くなった
The good's gone

いいものは無くなった
The good's gone

いいものは無くなった
The good's gone

いいものは無くなった
The good's gone out of our love

僕らの愛からいいものは無くなった
You know it's wrong

間違ってるって知ってるだろ
We should enjoy it, but

僕らは楽しむべきなんだ でも
The good's gone

いいものは無くなった
The good's gone
いいものは無くなった



It's gone forever

永遠に無くなった