Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(93) The Beatles- The Night Before

We said our goodbyes, ah, the night before

僕らはさよならを言った 前の夜

Love was in your eyes, ah, the night before

愛は君の中にあった 前の夜
Now today I find you have changed your mind

今じゃ君は気変わりしたみたい
Treat me like you did the night before

僕を前の夜みたいに扱ってよ

Were you telling lies, ah, the night before?

嘘をついていたのかい? 前の夜
Was I so unwise, ah, the night before?

僕は馬鹿だったのか?    前の夜
When I held you near you were so sincere

僕が君を抱きしめた時、君はとても誠実だった
Treat me like you did the night before

僕をあの日の前の夜みたいに扱ってよ

Last night is a night I will remember you by

昨日の夜はこれから僕が君を思い出す夜だよ
When I think of things we did it makes me want to cry

僕らがやったことを考える時、泣きたくなるよ

We said our goodbye, ah, the night before

僕らはさよならを言った 前の夜
Love was in your eyes, ah, the night before

愛は君の目の中にあった 前の夜
Now today I find you have changed your mind

今じゃ君は気変わりしたみたいだ
Treat me like you did the night before

僕を前の夜みたいに扱ってよ

When I held you near you were so sincere

僕が君を抱きしめた時、君はとても誠実だった
Treat me like you did the night before
僕を前の夜みたいに扱ってよ

 

Last night is a night I will remember you by

昨日の夜はこれから僕が君を思い出す夜だよ
When I think of things we did, it makes me want to cry

僕らがやったことを考える時、泣きたくなるよ

Were you telling lies, ah, the night before?

君は嘘をついていたのかい?  前の夜
Was I so unwise, ah, the night before?

僕は馬鹿だったのか?   前の夜
When I held you near you were so sincere

僕が君を抱きしめた時、君はとても誠実だった
Treat me like you did the night before

僕を前の夜みたいに扱ってよ
Like the night before

前の夜みたいに