Bluebird’s diary

ロック好きな若者 間違った訳が多いです すみません

Kの20世紀洋楽和訳(165)The Beatles- It Won’t Be Long

It won't be long yeah (yeah), yeah (yeah), yeah (yeah)

長くはかからないよ

It won't be long yeah (yeah), yeah (yeah), yeah (yeah)

長くはかからないよ
It won't be long yeah (yeah), 'til I belong to you

長くはかからないよ 僕が君のものになるまで

Every night when everybody has fun

皆が楽しむ毎晩も
Here am I sitting all on my own

ここに1人きりで座っている



It won't be long yeah (yeah), yeah (yeah), yeah (yeah)

長くはかからないよ
It won't be long yeah (yeah), yeah (yeah), yeah (yeah)

長くはかからないよ
It won't be long yeah (yeah), 'til I belong to you

長くはかからないよ 僕が君のものになるまで

Since you left me, I'm so alone

君が僕のもとを去ってから 僕はとても孤独なんだ
Now you're coming, you're coming on home

君が家に来ようとしてる 君が家に来ようとしてる
I'll be good like I know I should

そうすべきだって知ってる通りに親切にするさ

You're coming home, you're coming home

君が家に来ようとしてる 君が家に来ようとしてる

Every night the tears come down from my eyes

毎晩 目から涙が溢れる
Every day I've done nothing but cry
毎日泣いてばかりいる

It won't be long yeah (yeah), yeah (yeah), yeah (yeah)

長くはかからないよ
It won't be long yeah (yeah), yeah (yeah), yeah (yeah)

長くはかからないよ
It won't be long yeah (yeah), 'til I belong to you

長くはかからないよ 僕が君のものになるまで

Since you left me, I'm so alone

君が僕のもとを去ってから僕はとても孤独なんだ
Now you're coming, you're coming on home

今君が家に来ようとしてる 君が家に来ようとしてる
I'll be good like I know I should

そうすべきだって知ってる通りに親切にするさ
You're coming home, you're coming home

君が家に来ようとしてる 君が家に来ようとしてる

So every day we'll be happy, I know

僕らは毎日楽しいだろうね 分かるさ
Now I know that you won't leave me no more

今は君がもう僕のもとを去らないって分かるんだ

It won't be long yeah (yeah), yeah (yeah), yeah (yeah)

長くはかからないよ
It won't be long (yeah), yeah (yeah), yeah (yeah)

長くはかからないよ
It won't be long yeah (yeah), 'til I belong to you

長くはかからないよ 僕が君のものになるまで